Uspešna izvedba dveh izobraževalnih modulov za krepitev zmogljivosti v turizmu

Uspešna izvedba dveh izobraževalnih modulov za krepitev zmogljivosti v turizmu

V okviru projekta ST3ER sta bila v marcu izvedena dva spletna izobraževalna modula, namenjena malim in srednje velikim podjetjem v turizmu, ter drugim zainteresiranim deležnikom v turističnem sektorju. Modula sta udeležencem omogočila pridobitev pomembnih kompetenc za rast in inovacije ter boljše razumevanje potreb strank v turizmu.

Prvi modul z naslovom »Growth Hacking & Scaling Innovation« je bil organiziran 6. marca pod okriljem CEEI Cadiz iz Španije. Predaval je Pedro Calvo Roldán, strokovnjak s skoraj dvema desetletjema izkušenj na področju trženja. Udeleženci so se seznanili z razumevanjem hekanja rasti in njegove uporabe v malih in srednje velikih podjetjih, oblikovanjem in izvajanjem inovacijskih strategij, prepoznavanjem tržnih priložnosti ter uporabo digitalnih orodij za optimizacijo poslovanja. Program je vključeval uvod v hekanje rasti, kjer so se udeleženci naučili razlikovati med tradicionalnim trženjem in hekanjem rasti ter spoznali osnovna načela, kot so hitrost, eksperimentiranje in intenzivna uporaba podatkov. Predstavljeni so bili tudi konkretni primeri uspešnih strategij.

Del programa je bil posvečen strategijam rasti, kjer so udeleženci pridobili znanja o strukturi eksperimentov v skladu z okvirom »pridobivanje, aktivacija, zadrževanje, prihodki, priporočila« ter tehnikah pridobivanja, zadrževanja in monetizacije strank. Obravnavali smo še skalabilnost poslovnih modelov v turizmu, vključno z digitalnimi orodji za optimizacijo procesov. Modul se je zaključil s študijami primerov in interaktivnimi vajami, kjer so udeleženci analizirali resnične primere in zasnovali hitre eksperimentne strategije.

Drugi modul, ki je bil organiziran 27. marca s strani Razvojnega centra Srca Slovenije, je bil osredotočen na razumevanje potreb strank v turizmu. Predavala je Anuška Cerovšek Beltram, soustanoviteljica vplivnih podjetij STA Potovanja, Travel Starter in Nomago. Udeleženci so pridobili kompetence za boljše razumevanje in prednostno obravnavanje potreb strank, uporabo metod za zbiranje in analizo podatkov, identifikacijo ključnih stičnih točk za izboljšanje izkušenj strank, uporabo analitike za izboljšanje storitev in izkoriščanje spoznanj za oblikovanje konkurenčne turistične ponudbe.

Vsebina modula je zajemala razumevanje ključne vloge osredotočenosti na stranke v turizmu ter tehnike odkrivanja strank, kjer so udeleženci spoznali metode, kot so netnografske raziskave in intervjuji. Analizirali so turistično izkušnjo skozi kartiranje turističnega potovanja in identifikacijo kritičnih interakcijskih točk. Poseben poudarek je bil namenjen uporabi podatkov pri sprejemanju odločitev in izboljšanju turistične ponudbe ter izrabi spoznanj za izboljšanje turističnih doživetij in inoviranje poslovnih modelov.

Obeh modulov, ki sta udeležencem omogočila konkretna znanja ter orodja za izboljšanje konkurenčnosti v turizmu, se je udeležilo okrog 100 oseb iz Slovenije, Španije, Portugalske, Danske in Irske. Tudi turistična podjetja iz Srca Slovenije. Vabljeni na naslednje brezplačno izobraževanje na temo finance v turizmu, ki bo 10. aprila 2025 ob 10.00. Prijave na povezavi https://mycreativenetworks.com/topics/40394/events/138592

Na naši spletni stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo, ko brskate po naših spletnih straneh.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Tehnični piškotki
Za uporabo te spletne strani uporabljamo naslednje tehnično potrebne piškotke:
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Zavrni piškotke
Save
Sprejmi poškotke
Open Privacy settings