V marcu in aprilu smo bili na Razvojnem centru Srca Slovenije v okviru projekta ST3ER še bolj produktivni. Naše aktivnosti so bile usmerjene v organizacijo delavnic, individualnih srečanj z lokalnimi podjetniki in objavo novega razpisa – tokrat za start-up podjetja turističnega sektorja.
27. marca smo izvedli spletno delavnico o pomenu spoznavanja strank in poslovnih modelov v turističnem sektorju. Delavnico z 43 udeleženci je izvedla Anuška Cerovšek Beltram – uspešna slovenska podjetnica in priznana voditeljica v potovalni in turistični industriji ter soustanoviteljica treh vplivnih blagovnih znamk in podjetij: STA Potovanja (STA Travel Slovenia), Travel Starter in Nomago. Na delavnici, ki nas je vse navdušila, smo razvijali kompetence za razumevanje in prednostno obravnavanje potreb strank v turizmu, spoznali praktične metode za zbiranje in analizo informacij o strankah, prepoznavali ključne stične točke za izboljšanje izkušenj strank ter oblikovanje konkurenčne turistične ponudbe.
Na začetku aprila pa smo svoje aktivnosti nadaljevali tudi s srečanjem partnerjev projekta ST3ER, kar je ključno za uspešno in učinkovito izveden projekt takšne razsežnosti. Šest parterjev iz petih držav se nas je sestalo v Kamniku, kjer smo poleg poglobljenega pregleda vseh že opravljenih aktivnosti, jasno nastavili tudi vse naslednje, ki so še pred nami. Teh pa ne bo malo.
Ena od njih je tudi uspešno objavljen Javni razpis za oddajo inovativnih projektov turističnih zagonskih podjetij (start-up) v okviru pospeševalnika projekta ST3ER. K prijavi vabimo ambiciozna zagonska podjetja s področja turizma, ki jih sestavljajo majhne ekipe od 2 do 10 oseb v partnerskih državah (Slovenija, Španija, Portugalska, Danska in Irska) za prijavo inovativnih, digitalnih ter na podatkih temelječe projekte. Javni razpis bo objavljen do 10. junija. Start-up podjetja lahko pridobijo nepovratna sredstva v višini do 30.000 €. Prijavljena podjetja morajo izkazovati ambicije za rast, potencial za hitro širitev ter globalne cilje, s poudarkom na inovativnih rešitvah izzivov digitalne preobrazbe.
8. aprila smo na Kikštarterju organizirali tudi delavnico igrifikacije za deležnike turizma. Ob mentorstvu svetovno priznanega in izkušenega poslovnega svetovalca Andrea Abija Awada smo osvojili nova znanja o prepleteni soodvisnosti finančnih, družbenih in trajnostih donosov v turizmu. Delavnice se je udeležilo 22 turističnih ponudnikov in drugih akterjev turizma. Udeleženci smo se podrobno seznanili z eno izmed mednarodno priznanih strategij rasti, t.i. strategijo trojnega dna. G. Andre Abi Awad nam je jasno prikazal, da se moramo za dolgoročno in uspešno poslovno pot v turizmu zavedati, kako pomembno in velikokrat zelo enostavno je implementirati odločitve ki spodbujajo finančno rast, a prav tako spoštujejo naše okolje in dobrobit ljudi.
ST3ER projekt podpirajo Občine Litija, Šmartno pri Litiji in Kamnik.