C5: Pot v deželo Desetega brata

sv. Rupert, Šentrupert

GPS

45.97711655, 15.090659321391

Trasa: Šentrupert–Čatež–Velika Loka–Dobrnič–Žužemberk–Zagradec–Muljava–Ivančna Gorica

VIŠINSKI PROFIL POTI

Razdalja 63,0 km | Čas 2 h 30 minut | Višinska razlika 610 m |
Nezahtevna | Asfalt

Pot začnete na trgu v Šentrupertu, kjer zavijete na glavno cesto proti Mirni. Pod Veselo goro pod gozdom zavijete desno v hrib in nadaljujete pot čez vas Trstenik. Kmalu se pot priključi na glavno cesto, ki vodi na Mirno. Po glavni poti kolesarite do odcepa za Brezovico pri Mirni, kjer greste desno v hrib. Pot nadaljujete po glavni cesti skozi vas Račje selo, zavijete desno in se peljete skozi vasi Blato in Velika Ševnica. Sledi vzpon na Sejenice in Čatež.
Od tam se po glavni cesti spustite mimo Velike Loke do vasi Štefan, kjer zavijete ostro desno čez vas Zidani most in se povzpnete po klancu. Zavijete levo čez avtocesto skozi vas Občine, nadaljujete do Dobrniča, kjer se držite glavne poti, ki zavije desno ob kamnitem obzidju.
Nadaljujete po glavni cesti čez vas Dobrava. Ko prispete v Žužemberk, v glavnem križišču zavijete desno na glavno cesto proti Ivančni Gorici. Pot vas pelje po regionalni cesti po dolini reke Krke mimo vasi Zagradec, Gabrovčec, Muljava vse do Ivančne Gorice.

ZANIMIVOST

Muljava je prijazna dolenjska vasica, ki jo poznamo predvsem po Josipu Jurčiču. Tu je preživljal mladostna leta in pozneje v literarnih podobah ohranil utrip svojega časa in poteze ljudi. Čas se ustavi na dvorišču njegove rojstne hiše, ki je preurejena v muzej. V Letnem gledališču domača gledališka skupina tradicionalno uprizarja Jurčičeva dela, na katera so domačini upravičeno ponosni.

Ostale cestne kolesarske poti

Dodaj odgovor

Na naši spletni stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo, ko brskate po naših spletnih straneh.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Tehnični piškotki
Za uporabo te spletne strani uporabljamo naslednje tehnično potrebne piškotke: