C6: Rekreativno po Srcu

Glavni trg 1, 1241 Kamnik

GPS

46.2257041, 14.611989972488

Trasa: Kamnik–Radomlje–Ihan–Dol pri Ljubljani–Dolsko–Kresnice–GEOSS–Kandrše–Izlake–Trojane–Lukovica–Dob–Kamnik

VIŠINSKI PROFIL POTI

Razdalja 89,5 km | Čas 4 h | Višinska razlika 850 m | Zahtevna | Asfalt

Cestna kolesarska pot se začne v mestu Kamnik in nadaljuje mimo Vočjega Potoka skozi Radomlje in Ihan vse do glavne ceste Ljubljana-Litija, ki jo na Vidmu prečkate. Pot nadaljujete skozi Dol pri Ljubljani do Dolskega, kjer zavijete desno v smeri Laz in prečkate most čez Savo. Pot nadaljujete ob reki Savi in železnici vse do Kresnic. V Kresnicah se usmerite čez most na glavno cesto Ljubljana-Litija, po kateri kolesarite do Zgornjega Hotiča, kjer zavijete levo proti Vačam.
Na prevalu med Vačami in Slivno zavijete desno proti Kandršam, se spustite po poti navzdol ter se na koncu desno priključite regionalni cesti Moravče-Zagorje. V Izlakah se začne cesta vzpenjati proti Trojanam. Od tu se vrnete po regionalni cesti skozi Črni graben v Blagovico in nato v Lukovico. Trasa se od Trojan ves čas polagoma spušča vse do Doba, kjer zavijete desno proti Radomljam in se mimo Volčjega potoka vrnete na izhodišče na Glavni trg v Kamniku.

ZANIMIVOST

Trojane so preval na 569 metrih nadmorske višine, zgodovinsko pomembna mejna točka in cestna postojanka. Pod Trojanami ob stari cesti še vedno stoji mejni kamen med deželama Kranjsko in Štajersko. Danes je kraj poznan predvsem po odličnih trojanskih krofih, ki jih že pol stoletja cvrejo v Gostinskem podjetju Trojane.

Ostale cestne kolesarske poti

Dodaj odgovor

Na naši spletni stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo, ko brskate po naših spletnih straneh.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Tehnični piškotki
Za uporabo te spletne strani uporabljamo naslednje tehnično potrebne piškotke: