C7: Prijetno domače s kolesa

Sokolska ulica, 1295 Ivančna Gorica

GPS

45.9388982, 14.8063295

Trasa: Ivančna Gorica–Višnja Gora–Polževo–Muljava–Krka–Ambrus–Zagradec –Muljava–Hrastov Dol–Dob–Temenica–Sobrače–Šentvid pri Stični–Stična–Metnaj–Ivančna Gorica

VIŠINSKI PROFIL POTI

Razdalja 88,6 km | Čas 4 h 30 minut | Višinska razlika 1.440 m | Zahtevna | Asfalt

Začetek cestne rekreativne poti je v središču Ivančne Gorice, od koder vas pot vodi proti Višnji Gori. Iz Višnje Gore vas preko Kriške vasi čaka prvi daljši vzpon na Polževo. Po strmem spustu v dolino vas od Muljave do Krke čaka nekaj razgibanega kolesarjenja, nato pa hud vzpon na najvišjo točko poti, ki ga z 597m nadmorske višine predstavlja Veliki Korinj. S Korinja sledi spust do Ambrusa, kjer se pot v vasi obrne, tako da se vrnete proti dolini reke Krke, kjer zavijete levo. Po regionalni cesti kolesarite do Muljave, kjer se pot odcepi desno mimo cerkve v smeri Kompolj, Lučarjevega Kala, Hrastovega Dola do Doba. V križišču na Dobu zavijete desno, nato pa se po dobrem kilometru z zavojem levo priključite regionalni cesti v smeri Radohove vasi. Tik pred železniško progo zavijete desno proti Velikem Gabru, a se že po 500 m odcepite levo. Po rahlem vzponu se dvignete do vasi Cesta, kjer prečkate most čez železnico, za katerim zavijete desno ter že v prvi vasi pridete v dolino reke Temenice, po kateri kolesarite proti severu vse do Sobrač, kjer obrnete. Ob vračanju iz Sobrač se v naselju Praproče pri Temenici držite glavne poti in se po manjšem vzponu na začetku spusta v levem ovinku odcepite desno navzdol preko vasi Šentpavel do Šentvida pri Stični. V križišču z regionalno cesto zavijete desno za dobrih 500 m, nato pa vas desni odcep pripelje do Stične. V Stični imate možnost, da se povzpnete še na krog v severni del občine Ivančna Gorica v vasi Mekinje, Dobrava in Metnaj ali pa predčasno zaključite proti Ivančni Gorici.

Ob informativnih tablah, ki stojijo v vseh krajevnih skupnosti občine Ivančna Gorica, lahko zberete žige. Kartonček lahko prevzamete na Občini Ivančna Gorica.

ZANIMIVOST

Zamisel o Jurčičevi poti, ki bi pohodnike popeljala iz Višnje Gore do Muljave, se je porodila ob 150-letnici rojstva našega pisatelja Josipa Jurčiča. S svojimi 15 kilometri povezuje bogato naravno in kulturno dediščino občine Ivančna Gorica, ki jo dopolnjujejo literarna prizorišča. Domačini poskrbijo s prijetnim vzdušjem in odlično kulinariko, da se počutijo gostje pri njih »prijetno domače«.

Ostale cestne kolesarske poti

Dodaj odgovor

Na naši spletni stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo, ko brskate po naših spletnih straneh.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Tehnični piškotki
Za uporabo te spletne strani uporabljamo naslednje tehnično potrebne piškotke: