G11: Po hribovskih poteh Rokovnjačev

46.175989536916, 14.802165622988

Trasa: Blagovica–Trojane–Gaberje–Blagovica

VIŠINSKI PROFIL POTI

Razdalja 20,1 km | Čas 1 h 30 minut | Višinska razlika 520 m | Srednje zahtevna | Asfalt in makadam

Kolesarka pot se začne v Blagovici, nato sledi regionalni cesti Ljubljana-Maribor do Trojan skozi vasi Podmilj in Šentožbolt. Na Trojanah se od gostilne spustite po regionalni cesti in po 200 m na križišču zavijete levo na lokalno cesto proti gasilskemu domu (leseni smerokaz Planina Lipovec). Pot nadaljujete mimo gasilskega doma do potoka Bolska, ki mu v nadaljevanju sledite po planinskih markacijah. Kolesarite po lepo utrjeni makadamski cesti v lepi dolini potoka Bolska, dokler ne pridete v gozd, kjer pot zavije ostro levo. Tu se začne 3 kilometrski vzpon, ki traja vse do planine Lipovec, kjer je zelo prijetno mesto za počitek. Dobro utrjena gozdna pot se nadaljuje z vzponi in izravnavami z nekaj vmesnimi odcepi. Ves čas se držite leve. Za nekoliko daljšim spustom glavna pot zavije desno proti Kekcu – tu se usmerite levo na kolovoz, ki se vzpenja proti jasi pod Špilkom. Pri samotni hiški zopet zavijete levo in se po strmem spustu pripeljete v vas Gabrje pod Špilkom. Spust nadaljujete po asfaltirani lokalni cesti v dolino, kjer na križišču zavijete levo ob potoku Zlatenščica in nadaljujete do izhodišča v Blagovici.

ZANIMIVOST

Črni Graben je dolina ob porečju reke Radomlje, ki se razteza vse od Prevoj pri Šentvidu in Lukovice pa do Trojan. Že od pradavnine so skozi dolino potekale pomembne cestne povezave. Najprej znamenita Jantarjeva pot od Aquileie do Baltskega morja, nekaj stoletij kasneje rimska cesta Emona-Atrans-Celeia, ki je bila v srednjem veku opuščena, ter cesta med Trstom in Dunajem, ki je bila obnovljena v začetku 18. stoletja.

Ostale gorske kolesarske poti

Dodaj odgovor

Na naši spletni stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo, ko brskate po naših spletnih straneh.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Tehnični piškotki
Za uporabo te spletne strani uporabljamo naslednje tehnično potrebne piškotke: