G12: S kolesom med pastirje

Glavni trg 1, 1241 Kamnik

GPS

46.2257041, 14.611989972488

Trasa: Kamnik–Stahovica–dolina Kamniške Bistrice–dolina Korošice–dolina Kamniške Bistrice–Stahovica–Kamnik

VIŠINSKI PROFIL POTI

Razdalja 59,8 km | Čas 5 h | Višinska razlika 1.580 m | Zelo zahtevna | Asfalt, gozdna pot in makadam

Začetek zahtevne, a zelo lepe panoramske kolesarske poti je pred Turistično informacijskim centrom na Glavnem trgu v Kamniku. Pot vas najprej vodi proti Tuhinjski dolini, kjer v naselju Potok nadaljujete v smeri Term Snovik. Od termalnega kopališča po dolini potoka Snovik navzgor. Pot se prične strmo vzpenjati proti kmetiji Osredkar in zaselku Poljana do Črnivca na 902 m nadmorske višine. Tu prečkate regionalno cesto in se po makadamski cesti okoli Kranjske rebri vzpenjate do Kašne planine. Nadaljujete s spustom do Kranjskega Raka, kjer se začne vzpon na Veliko planino. Nadaljujete v smeri Tihe doline, kjer vas čaka še zadnji vzpon mimo pastirskega naselja do Zelenega roba. Z Zelenega roba se do Kranjskega Raka vračate po isti poti, kjer se spustite strmo desno navzdol proti Krivčevemu, kjer se boste na koncu doline priključili regionalni cesti Gornji Grad-Kamnik. Od Godiča uporabite manj prometno pot po levem bregu Kamniške Bistrice mimo samostana v Mekinjah.

Na Veliki planini je dovoljeno kolesarjenje le na utrjenih poteh do Zelenega roba, zato ne smete voziti vsevprek in plašiti živali na paši. Možna je tudi kombinacija poti s spustom v dolino Kamniške Bistrice z gondolo.

ZANIMIVOST

Velika planina je največja in za mnoge tudi najlepša slovenska visokogorska pašna planina. Na njej lahko odkrijete kraško jamo, spoznate pastirja Petra, občudujete kamniško murko, se sprehodite med živino na paši ali pa si ogledate starodavno Preskarjevo bajto, preurejeno v muzej.

Ostale gorske kolesarske poti

Dodaj odgovor

Na naši spletni stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo, ko brskate po naših spletnih straneh.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Tehnični piškotki
Za uporabo te spletne strani uporabljamo naslednje tehnično potrebne piškotke: