G7: Po razgled na Zasavsko sveto goro

46.056446846038, 14.830298205218

Trasa: Litija–Ponoviče–Vače–Klenik–Vovše–Zasavska Sveta gora

VIŠINSKI PROFIL POTI

Razdalja 16,5 km | Čas od 1 h do 1 h 30 minut| Višinska razlika 680 m | Zahtevna (zadnji del nevarna) | Asfalt, gozdna pot in makadam

Pot začnete v starem delu Litije, nadaljujete preko reke Save in takoj za mostom zavijete desno. Po 4 km vožnje od izhodišča zagledate grad Ponoviče ter nadaljujete do zaselka Mačkovina. V križišču zavijete levo in kolesarite po dolini potoka Vidrnica. Ko cesta zavije desno v strm klanec, nadaljujete ob potoku po makadamski cesti. Ob razpotju so vidne ruševine Piškovega mlina. Kmalu pridete do obnovljene stavbe grajskega mlina. Na križišču zavijete desno navzgor in kmalu pridete na travnik. Bližate se domačiji pri gradu Ljubek. Nadaljujete rahlo navzgor do priključka asfaltne ceste, zavijete levo pri znamenju. Nadaljujete po asfaltni cesti, na Vačah zavijete desno proti Kleniku. Peljete po makadamski cesti mimo Cveteža do Vovš. Na Vovšah stoji dobro ohranjen zidan svinjak, ki je zaščiten kulturni spomenik. Na Vovšah zavijete na kolovoz, ki se vzpenja proti Zasavski sveti gori. Sledite poti, ki vas pripelje na vrh.

ZANIMIVOST

Zasavska Sveta gora je skupaj s cerkvijo Marijinega rojstva med najbolj obiskanimi razglednimi točkami v tem delu Slovenije. Leži na grebenu hribovja, ki se na eni strani spušča v dolino reke Save, na drugi pa v ozko dolino Kandršice. V preteklosti je bila priljubljena zlasti med Marijinimi častilci, ki so se množično zbirali na gori ob njenih praznikih, danes pa jo imajo radi tudi vsi tisti, ki ljubijo naravo, čist zrak in lep razgled.

Ostale gorske kolesarske poti

Dodaj odgovor

Na naši spletni stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo, ko brskate po naših spletnih straneh.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Tehnični piškotki
Za uporabo te spletne strani uporabljamo naslednje tehnično potrebne piškotke: