G9: Veselo med vinogradi

Sv. Rupert, Šentrupert

GPS

45.97711655, 15.090659321391

Trasa: Šentrupert–Selo pri Mirni–Tihaboj– Tlaka–Čateška Gora–Križišče pri Čatežu–Gornji Vrh–Primskova gora

VIŠINSKI PROFIL POTI

Razdalja 23,3 km | Čas 2 h 30 minut | Višinska razlika 320 m | Zahtevna | Asfalt, gozdna pot in makadam

S trga v Šentrupertu se spustite po južni strani ob obzidju cerkve sv. Ruperta in nato zavijete levo. Usmerite se naravnost po asfaltni cesti, ki preide v makadamsko poljsko pot (smerokaz Steklasova pot). Pot pelje do križevega pota, kjer se usmerite levo na asfaltno cesto in nato desno na glavno asfaltno cesto. V naslednjih dveh križiščih se držite desno, ko se po strmem vzponu povzpnete na Veselo goro. Pot nadaljujete do križišča, kjer se usmerite levo v vas Ravnik (smerokaz Steklasova pot), v križišču sredi gozda pa zavijete levo na makadamsko pot, ki se začne naglo spuščati. Po dobrem kilometru prispete na asfaltno pot in zavijete desno. Peljete po dolini, za osamljeno kmetijo zavijete levo čez potok na makadamsko cesto, ki se vzpenja do kmetije Ogrin, kjer pot preide na asfalt. Sledite glavni cesti do vasi Selo pri Mirni, kjer zavijete desno na regionalno cesto do kraja Tihaboj, kjer v prvem križišču zavijete levo. Pot preide na makadam med travniki. V prvem odcepu se držite desne, v drugem pa leve, ki vas v rahlem vzponu preko gozda pripelje do vasi Kompolje. Po zmernem vzponu se v prvem križišču v gozdu usmerite levo na makadam, ki kmalu preide na asfalt in nato v vas Brezje vse do glavne ceste, kjer zavijete desno. Čez 1,5 kilometra zavijete levo na makadamsko cesto, ki se začne strmo vzpenjati do križišča s kapelico, pri kateri zavijete desno. Sledite glavni makadamski cesti po grebenu hriba, ki pripelje na asfaltno cesto v Zagriču, kjer greste naravnost naprej. V trikotnem križišču se držite leve, ko prispete v vas Gornji Vrh (križ sredi križišča) pa zavijete desno. Čez dobra 2 kilometra se držite leve in se povzpnete k cerkvi na Primskovem.

ZANIMIVOST

Dolini gradov, kakor so svoj čas rekli Mirenski dolini, dajejo poseben čar in lepoto številne cerkve in kapelice. Ena takšnih priljubljenih izletniških in romarskih točk je Vesela gora pri Šentrupertu, ki je znana po križevem potu, cerkvici sv. Marjete in Barbovi graščini. V graščini je na ogled razstava Živa zgodovina, čebelarska soba ter stalna razstava drevesnih vrst in starega kmečkega orodja.

Ostale gorske kolesarske poti

Dodaj odgovor

Na naši spletni stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo, ko brskate po naših spletnih straneh.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Tehnični piškotki
Za uporabo te spletne strani uporabljamo naslednje tehnično potrebne piškotke: