G3: Po sledeh Višnjanskega polža

Staretov trg 10, 1275 Šmartno pri Litiji

GPS

46.043919183612, 14.842537010597

Trasa: Kamnik–Stahovica–dolina Kamniške Bistrice–dolina Korošice–dolina Kamniške Bistrice–Stahovica–Kamnik

VIŠINSKI PROFIL POTI

Razdalja 35,5 km | Čas 3 h | Višinska razlika 1,120 m | Zahtevna | Asfalt, gozdna pot in makadam

Iz Šmartnega pri Litiji sledite cesti, ki vas pripelje po dolini potoka Reka skozi Zavrstnik in Štangarske Poljane do vzpona, na začetku katerega zavijete levo do zaselka Reka. Tu zavijete ostro desno in se vzpnete proti Velikemu Trebeljevemu. V vasi zavijete levo in se povzpnete do križišča, kjer lahko zavijete desno do Malega vrha z lepo razgledno točko ali pa naravnost na makadamsko cesto, ki pelje v Leskovec. Na makadamski poti zavijete ostro levo navzdol in nadaljujete po kolovozu proti Obolnemu.
Malo pred Obolnim kolovoz zavije levo proti kmetiji Gregorc, vi pa sledite desno slabšemu kolovozu, ki vas pripelje na vrh Obolnega. Z vrha vodi manjša pot na jug čez travnik, kmalu pridete na kolovoz in potem na cesto, ki vas pripelje v Poljane pri Stični. Po kolovozu se spustite v dolino Stiškega potoka in kolesarite navzgor ob potoku. Cesta vas preko zelo strmega vzpona pripelje v Leskovec. Iz Leskovca se po asfaltirani cesti odpeljete navzdol skozi Mlake do Vrha pri Višnji Gori. Tukaj se po travniškem kolovozu spustite v Višnjo Goro.
Iz starega mestnega jedra Višnje Gore zavijete levo v strmo pohodniško pot proti staremu gradu. Gozdna učna pot vas pripelje do Pristave pri Višnji Gori. S Pristave kolesarite po asfaltirani cesti na planoti v smeri Zavrtač, od koder vas kolovoz mimo hotela pripelje na vrh Polževega do cerkvice sv. Duha na 630 m. Za podaljšanje ture lahko izkoristite oznake Jurčičeve poti proti Muljavi ali kolesarsko pot G5.

ZANIMIVOST

Dogajanje v Višnji Gori je bilo skozi zgodovino zelo živahno, saj se je nahajala ob rimski cesti. Njen simbol je polž, priklenjen na zlato verigo.
Po legendi je bil v bitki pri Sisku ranjen sin žene beneškega doža. Zelo poškodovanega viteza je našla hči višnjegorskega grofa, Sofija Višnjegorska, ki je za viteza skrbela dokler ni okreval. Vitezova mati, kraljica Beneške republike, je višnjegorskim grofom v zahvalo podarila pozlačeno polžjo hišico, okrašeno z diamanti, ki pa se je kasneje izgubila.

Ostale gorske kolesarske poti

Dodaj odgovor

Na naši spletni stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo, ko brskate po naših spletnih straneh.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Tehnični piškotki
Za uporabo te spletne strani uporabljamo naslednje tehnično potrebne piškotke: