T4: Od bistrega izvira do EKO term

Glavni trg 2, Kamnik

GPS

46.2255962, 14.6117809

Trasa: Kamnik–Mekinje–Stahovica–Kamniška Bistrica–Velika planina–Stahovica–(Črnivec–Terme Snovik)–Kamnik

VIŠINSKI PROFIL POTI

Razdalja 49,2 km | Čas 3 h 30 minut | Višinska razlika 790 m |
Zahtevna | Asfalt in makadam

Pot začnete pred TIC-em v starem mestnem jedru Kamnika. Na relaciji od Kamnika do Stahovice se glavni cesti za Kamniško Bistrico, ki je zelo prometna, izognete tako, da na krožišču zavijete desno, nato pa pri nogometnem parku zavijete levo in pot nadaljujete mimo mekinjskega samostana proti Godiču. Od tu vas pot pelje proti izviru Kamniške Bistrice ob njenem divjem gorskem toku. Pot nadaljujete do nihalke, ki vozi na Veliko planino. Če želite, lahko pustite kolo na postaji nihalke in se podate na samo planino. Od spodnje postaje vas do izvira Kamniške Bistrice loči še nekaj prijetnih minut vožnje. Vrnete se po isti poti vse do Kamnika.
V Stahovici se lahko podate še enemu kolesarskemu izzivu naproti, ki bo gotovo zanimiv za zahtevnejše treking kolesarje. Tu se priključite na glavno cesto Kamnik-Gornji Grad, od tu pa sledi zahteven vzpon na prelaz Črnivec (902 m), kjer pred prelazom zavijete desno na makadam in nadaljujete s krajšim vzponom. Nato sledi dokaj zahteven spust skozi vas Bela Peč do Snovika, kjer se lahko ustavite in zaplavate v najvišje ležečih termah v Sloveniji ali pa se zapeljete čez cesto do Potoka, kjer je izvir pitne termalne vode, ki je zelo priljubljena. Od izvira se vrnete na glavno cesto in kolesarite nazaj proti srednjeveškemu mestu Kamnik.
Kolesarska pot je primerna za družine v delu od Kamnika do izvira Kamniške Bistrice in nazaj. Ta odsek je fizično dokaj nezahteven. Priporočamo tudi ogled Velike planine, na katero vozi nihalka s postaje v Kamniški Bistrici.

ZANIMIVOST

Terme Snovik so najvišje ležeče terme v Sloveniji, ki se nahajajo v umirjenem zelenem okolju Tuhinjske doline. Obiskovalcem nudijo pokrito termalno riviero z možnostjo rekreacije in sprostitve vse dni v letu. Prve v Sloveniji so dobile EU-marjetico – znak kakovosti za okolju prijazne turistične namestitve. Njihovo osnovno bogastvo je visoko kakovostna termalna voda.

Ostale treking kolesarske poti

Dodaj odgovor

Na naši spletni stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo, ko brskate po naših spletnih straneh.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Tehnični piškotki
Za uporabo te spletne strani uporabljamo naslednje tehnično potrebne piškotke: