T5: Odkrijte zaklade Črnega grabna

Stari trg 15, 1225 Lukovica

GPS

46.169613527229, 14.690539726173

Trasa: Lukovica–Brdo–Zlato Polje–Pšajnovica–Gabrovica–Vrh nad Krašnjo–Blagovica–Krašnja–Zgornje Prapreče–Gradišče–Gradiško jezero–Preserje–Spodnje Koseze–Spodnje Prapreče–Lukovica

Lažja varianta: Lukovica–Zgornje Prapreče–Gradišče–Gradiško jezero–Preserje–Spodnje Koseze–Spodnje Prapreče–Lukovica

VIŠINSKI PROFIL POTI

Razdalja 37,6 km | Čas 3 h | Višinska razlika 660 m |
Srednje zahtevna | Asfalt

Nekoliko bolj zahtevna tura, ki ponuja izjemen pogled na Tuhinjsko dolino, Trojane, Kamniško-Savinjske Alpe ter Ljubljansko kotlino, vas pelje iz središča Lukovice mimo Čebelarskega centra na Brdu pri Lukovici in nato mimo Kersnikovega gradu na Brdu čez Zlato polje, kjer se vseskozi vzpenjate. Nato se pot nekoliko zravna. Skozi vasi Pšajnovica in Gabrovica lahko uživate v razgledih na obe smeri. Nato se spustite do Vrha nad Krašnjo, kjer zavijete levo za Blagovico, lahko pa se spustite kar v Krašnjo.
Po koncu spusta v Blagovici zavijete desno in nadaljujete pot po regionalni cesti do Podpeči, kjer zavijete levo preko avtoceste na krog okoli Gradiškega jezera, Preserij in Vidma pri Lukovici. Preko Spodnjih Prapreč in ponovno preko avtoceste pridete na izhodišče na glavni trg v Lukovici.

Za družine in ljudi z nekoliko manj kondicije je primeren izlet na Gradiško jezero. Pot začnete v Lukovici na trgu. Nato kolesarite v smeri proti Blagovici in po približno 1 km zavijete desno čez most nad avtocesto v vas Gradišče pri Lukovici. Sledite oznakam za Gradiško jezero. Na poti nazaj se zapeljete čez vasi Preserje in Videm pri Lukovici do začetne točke in tako sklenete krožno pot.

ZANIMIVOST

Poleg trškega jedra, mnogih cerkva, čebelarske tradicije in pristne kulinarike je Gradiško jezero gotovo eden izmed zakladov doline Črnega grabna. To preprosto umetno zajezeno jezero v bližini kraja Gradišče je med obiskovalci zelo priljubljeno. Malo manj kot 5 km dolga sprehajalna pot, ki vodi okrog jezera, je obdana z bogato floro in favno in tako idealna za kratek oddih v naravi. Ob jezeru se vije tudi del Rokovnjaške poti.

Ostale treking kolesarske poti

Dodaj odgovor

Na naši spletni stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo, ko brskate po naših spletnih straneh.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Tehnični piškotki
Za uporabo te spletne strani uporabljamo naslednje tehnično potrebne piškotke: