T7: Osvežitev ob Krki

Sokolska ulica, 1295 Ivančna Gorica

GPS

45.938884923329, 14.806311224266

Trasa: Ivančna Gorica–Višnja Gora–Polževo–Male Vrhe–Krka–Muljava–Malo Črnelo–Ivančna Gorica

VIŠINSKI PROFIL POTI

Razdalja 32,6 km | Čas 2 h | Višinska razlika 390 m |
Srednje zahtevna | Asfalt

Pot začnete na Sokolski cesti v Ivančni Gorici. Nadaljujete po stari cesti do Višnje Gore. V Višnji Gori sledite oznakam za Polževo, sledi vzpon na dinarsko-kraško planoto Polževo, ki se nahaja južno od Višnje Gore. Pot nadaljujete mimo vasic Male in Velike Vrhe. V Velikih Vrhah se držite desne smeri, ki vodi po makadamski poti čez polje v gozd, nato se priključite na glavno makadamsko cesto Krka-Grosuplje in zavijete levo proti samemu izviru reke Krke.
Na poti nazaj v vas Krka prečkate most preko reke in nadaljujete pot po stranskih poteh skozi vas Znojile vse do Muljave. Na poti od Muljave do Ivančne Gorice se dober kilometer držite glavne ceste, nato pa zavijete levo na stransko pot skozi vas Črnelo in nazaj do Ivančne Gorice, kjer ste začeli vaš kolesarski izlet.

Za družine predlagamo pot od Ivančne Gorice do izvira reke Krke ter vrnitev po isti poti. Tu si lahko izposodite čoln in se podate na raziskovanje Krke.

ZANIMIVOST

Izvir Krke

Krka je ena izmed najzanimivejših kraških rek na Slovenskem. Pogled na njen izvir je zelo slikovit – iz pod skal pride na dan v vasi Krka malo pod Krško jamo, v kateri živi človeška ribica in si jo obiskovalci lahko tudi ogledajo. Vožnja po mirni Krki je primerna za vse člane družine, še posebej pa je privlačna za kajakaše in ribiče. V preteklosti so ob Krki delovali številni mlini in žage.

Ostale treking kolesarske poti

Dodaj odgovor

Na naši spletni stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo, ko brskate po naših spletnih straneh.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Tehnični piškotki
Za uporabo te spletne strani uporabljamo naslednje tehnično potrebne piškotke: