T6: V središče Slovenije

VIŠINSKI PROFIL POTI

Razdalja 29,4 km | Čas 2 h | Višinska razlika 530 m |
Srednje nezahtevna | Asfalt in makadam

Kolesarski izlet začnete v središču Litije, prečkate most čez reko Savo in takoj v križišču zavijete desno v smeri Ponovič po levem bregu reke Save. Ko prispete v vas Sava, takoj na začetku zavijete levo proti Zasavski sveti gori. Približno na pol poti vzpona zavijete levo za Vače, ki so priljubljena izletniška točka.
S kolesom se lahko zapeljete naprej do geometrijskega središča Slovenije (GEOSS) in nato naprej v Zgornjo Slivno, kjer je ob cerkvi sv. Neže razgledna točka. Na poti nazaj se spuščate po glavni cesti skozi Vače proti Hotiču, kjer približno 300 m naprej od Vač pri veliki hiši in poslopju na levi strani zavijete levo proti Boltiji. Po krajšem vzponu čez sedlo sledi spust v smeri Ponovič. V Ponovičah zavijete desno in zaključite pot v Litiji.

Pot v središče Slovenije je manj primerna za družinske kolesarje, saj je precej zahtevna. Nezahteven je le odsek od Litije do vasi Sava, ki poteka po levem bregu reke Sava. Predlagamo vrnitev po isti poti.

ZANIMIVOST

Širše območje Vač sodi med pomembnejša arheološka najdišča v Sloveniji. Poleg povečane situle z Vač lahko obiščete še farno cerkev sv. Andreja z božjim grobom, tovorno tehtnico, staro perišče, vodnjak, mizo z gradu Mačkovec, Geometrično središče Slovenije (GEOSS), pustolovski park, razgledno točko pri cerkvici sv. Neže in mnoge druge zanimivosti.

Ostale treking kolesarske poti

Dodaj odgovor

Na naši spletni stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo, ko brskate po naših spletnih straneh.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Tehnični piškotki
Za uporabo te spletne strani uporabljamo naslednje tehnično potrebne piškotke: