T3: Po zdravje v Tunjice, po razgled na Dobovico

Glavni trg 2, Kamnik

GPS

46.2255962, 14.6117809

Trasa: Kamnik–Tunjice–Moste pri Komendi–Mengeš–Mengeška koča–grad Jablje–Domžale–po poti ob Kamniški Bistrici do Kamnika–Kamnik

VIŠINSKI PROFIL POTI

Razdalja 37,2 km | Čas 2 h 30 minut | Višinska razlika 290 m | Nezahtevna | Asfalt

Začetek poti je pred TIC-em v starem mestnem jedru Kamnika. Kolesarite v smeri Kamniške Bistrice in čez 500 m zavijete levo proti vasi Tunjice. Od tu vas bo pot vodila proti Komendi, kjer se boste mimo hipodroma peljali do glavne ceste Mengeš-Kranj. Tik preden bi se priključili na glavno cesto, zavijete levo v smeri Kamnik, po približno 300 metrih vožnje pa zavijete desno v stransko ulico, kjer pri bencinski črpalki in šolskem igrišču prečkate glavno cesto Mengeš-Kranj. Pot nadaljujete po stranski cesti vse do Mengša. V Mengšu se za kratek čas priključite na kolesarsko stezo ob glavni cesti, nato pa se držite bolj desno, peljete se mimo nogometnega igrišča proti Trzinu. Kondicijsko močnejši kolesarji se lahko preizkusite na kratkem, a zelo strmem vzponu na Mengeško kočo.

Pot iz Mengša vodi mimo gradu Jablje do Trzina, kjer zavijete levo in kolesarite ob glavni cesti Ljubljana-Trzin-Domžale do Domžal. Pri bencinski črpalki v Domžalah se držite desno, peljete se čez center in železniško progo mimo bazena in takoj za nogometnim štadionom zavijete levo, da se priključite makadamski rekreativno-kolesarski poti ob Kamniški Bistrici, po kateri se vrnete do izhodišča v Kamnik.

ZANIMIVOST

Mengeški bizgec je preprosta mengeška jed, sestavljena iz kislega zelja, kisle repe, ječmenove kaše oziroma ješprenja in mesa. Jed je bila razširjena v 19. stoletju, nato pa je izginila. Na podlagi zapisov pisatelja in etnologa Janez Trdine, ki je svojo mladost preživel v Mengšu, so jed obudili. Danes jo strežejo v gostilni na Mengeški koči ter v Trdinovem hramu.

Ostale treking kolesarske poti

Dodaj odgovor

Na naši spletni stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo, ko brskate po naših spletnih straneh.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Tehnični piškotki
Za uporabo te spletne strani uporabljamo naslednje tehnično potrebne piškotke: